vrijdag 31 mei 2013

Ravelry

Het is bijna niet te geloven, maar er zijn nog steeds breiende en hakende mensen die niet van Ravelry hebben gehoord. En nu kan je er ook terecht als je van weven houdt.



En voor het geval dat jij daar ook bij hoort, wil ik daar snel verandering in brengen!

Ravelry is ontzettend handig om je voorraad wol in bij te houden. Of je het koopt of zelf spint maakt helemaal niets uit. Je kan het er allemaal noteren. En met een foto erbij is het overzicht compleet.

Je kan vervolgens bekijken wat anderen van dat garen hebben gemaakt (mits je niet de eerste bent). En als jezelf ook je brei-, haak- en weefprojecten in Ravelry zet, dan heb je een mooi overzicht.
Ik vind het zelf vooral gemakkelijk om terug te kijken wat ik aan de patronen veranderd heb. En dat deel ik graag met anderen. Misschien breng ik anderen zo op een idee. Je kan overigens zelf de toegang tot je projecten aangeven. Wil je dat alleen Ravelers het zien of de hele wereld. Het kan allemaal.

Maar je kan nog veel meer bijhouden.
Wat dacht je van je handwerkboeken. En je kan dus ook weer heel snel vinden, hoe het eindresultaat van anderen er uit ziet en soms zelfs wat ze van het patroon vinden. En je haak- en breinaalden.

Hou je van internetgroepen of zoek je mensen in de buurt die ook handwerken, dan kan je hier ook je hart ophalen.

En mocht het zo zijn dat je het toch niets vind (maar dat kan ik me echt niet voorstellen) dan stop je toch gewoon weer. Maar dan loop je wel allemaal gratis patronen mis die je alleen via Ravelry kan krijgen.

Dus wees niet bang en meld je aan! :D

Bron:
http://www.ravelry.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten