vrijdag 18 oktober 2013

De pallet pal

De ene pallet is gemakkelijker uit elkaar te halen dan de andere. Bij de meesten is het een uitdaging.

Tot nu toe gebruikte ik de methode van Steve Ramsey.



Maar nu is er de pallet pal (ik wil de mijne nog maken). Op deze manier heb je langere latten. En mis de tip over het verwijderen van de spijkers niet, want daar ben ik steeds langer mee bezig dan het uit elkaar halen.


De beschrijving is te koop. Maar als je goed oplet moet het zo ook wel lukken. :D

Na het maken van mijn oppottafeltje, kwam ik er achter dat pallethout kan uitzetten als er een regenbui boven losgelaten wordt. Dus lijm, spijker of schroef latjes niet te dicht op elkaar. En laat zeker een kier tussen de deksel en de rest. Uiteindelijk heb ik de deksel weer losgekregen door middel van een beetje overtuigingskracht (lees: hamer). OEPS!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten